tirsdag 6. mars 2012

Opryland Hotel

Om du noen gang skulle reise til Nashville, så trenger du ikke lure på hvor du skal bo en gang! Ooryland Hotel var virkelig en opplevelse i deg selv. Jeg har ikke sovet der selv, så jeg fikk ikke sett rommene, men jeg gikk rundt inni hotellet. Wow, var det første jeg sa når jeg gikk inn dørene. Innsiden minner ikke om et hotell i det hele tatt. Mer som en jungel spør du meg. Fossefall, trær, båttur, bryllup kunne du ha der inne også. Og alle trærne var ekte. Helt nydelig!


Minner dette deg om et hotell? Trodde ikke det nei.. ;)



Null sminke, tommelopp!

Nydelig!

Du kan ta deg en båttur om du vil, inne!

Lobbyen.

Og en is smakte utrolig godt etter 3 timer med trasking rundt på hotellet.

Jeg tror jeg tok over 500 bilder av hotellet. Det var et kinesisk ektepar som stirret veldig på meg mens jeg tok bilder, og uten å tenke så fikk jeg sagt: "I'm Norwegian. I'm allowed to do this stuff." Haha!

Mi talast nåke seinar :)

1 kommentar:

  1. KULT!!:) Der må æg sannelig innom ska æ t Nachville noen gang!!:)

    SvarSlett