mandag 13. februar 2012

Teens for Jeans!

Må bare si det først at jeg får ikke lagt ut alt det jeg opplever her i USA, ut på bloggen.. Har rett og slett ikke tid. Men det skal fortsette å komme et lite innlegg her og der (blir sikkert flere ukers mellomrom.. har ikke mye valg).

På torsdag i siste time så telte jeg, Amy, Maya, Mills og Nikki opp jeans som vi (Maya) har samlet inn i over en uke på skolen. Aeropostle (en klesbutikk) tar buksene inn og donerer de ut til lokale hjemløse familier. Vi kom fra, til at det var 87 bukser, om jeg ikke husker feil, som ble samlet inn. Og det var jo ikke så galt det da. Så måtte vi jo ta noen bilder mens vi holdt på. Jeg telte høyt både på Svensk, Engelsk, Tysk og Norsk<3. Vi lo godt når vi kom til "Sieben", "Førti", "Fünf".. Jaa, du burde mest ha vert der!


Og så måtte vi bære (trille på kontorstol) buksene ut i bilen til Amy, og vi fikk heldigvis litt hjelp av Sarah:


Og etter mye hard (*host, host*) jobbing så var det tid for å ha det litt gøy.. Kappløp med kontorstolene i gangene!!!!


Jeg kan også si det at når vi faktisk hadde kappløpet så var det om å gjør å komme rundt "The Circle" først. Det er en gang som går rundt bibloteket, litt sånn som en rundkjøring. Og jeg gikk av med en solid seier! Nordmenne er harde å slå når det gjelder konkurranser!

Mi talast nåke seinar! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar