mandag 16. januar 2012

Beste sommeren i mitt liv..

.. var deffinitivt sommeren 2011! Du skulle bare visst om alt det fantastiske som skjedde da. Telmøter, hyttetur, fisketur, 3 avskjedsfester, heia, scootertur, sneglejakt med Vetle, Skjærgårds, Rudskogen, jobbing, kino, venner, nye venner.. utrolig masse morro. Kan bare nevne det at bilturen til Rudskogen var virkelig noe for seg selv! Haha, ikke vell Marie, Espen og Thomas? :)
Minnene og opplevelsene ligger ikke i noen spesiell rekkefølge:

Fisking/bading med Eli og Kusine Marie:


Hyttetur med Trinemor (og noen tullebukker som fikk rota seg innpå heia):


Grilling/bading/Evjetur med Trinemor:


Wait for it, wait for it.. TELTMØTENE!<3


Teltmøtene 2012 kommer virkelig til å ta av!!!

En liten tur på hytta til Kallhovd:

(Hadde bare dette bilde fra den turen.. men de er jo skjønne da).

Jeg hadde mine timer der jeg bare hang på Evjetun får å se Lise jobbe.. "hardt":


Kjørte litt cross med kusina mi:


Skjærgårds 2011:


Rudskogen (Gatebil): 


Kake- og muffinsbaking med Kusine Marie som vi tok med oss opp på hytta til Telhaug. Those boys better love us!


Noen scooterturer. Jeg hadde mange turer med flere venner, har bare ikke bilder. (Luft i dekket må til, ikke sant Hilde?):


Heia:


Har enda flere minner, men har ikke bilder..
Men tusen takk folkens for den beste sommeren i mitt 18 år gamle liv til nå!
Elsker dere!

4 kommentarer:

  1. Æg elske dæg KUSINE CATHRINE!! Du gjor sommeren min perfekt- du sko bare visst. Du va ein så stor del a den, så mange gode minna <3 Glede mæg ein heil superdupermasse te du kjæme heim igjen, då fær me endå fleire nye å opplevelsesrike minna ihåp! Alle dei planan- du æ vell ei skjønn ei, du <3 Masse gla i dæg!!

    SvarSlett
  2. Du æ så god vennen min ! Elsk på du <3

    SvarSlett
  3. KUSINE MARIE!! Ai løv ju tuu! <3
    Du gjorde sommaren min heilt perfekt au! Hadde aldri hatt de så gøy om ikkje du va der mæ mæg! Sommaren 2011 kjæme te å bli uforglømmelig! Dei gode minnan mi lagde.. Fytti heller! :D KJæme aldri te å glømme dei! Å sommaren 2012 kjæme nok te å bli bedre!!!! Mi he så mye å ta igjen ;) Hehe!! Kan ikkje vente! <3 Masse masse gla i dæg au! <3 <3 <3

    SvarSlett