fredag 23. desember 2011

Feriens goder.

Jeg har snart hatt ferie i en uke og jeg har storkost meg max. Det har blitt veldig mye shopping, ikke at det gjør noe. En ting som er så bra meg juleskopping er det at jeg får ikke dårlig samvittighet for å bruke så mye penger på ting, for det går jo til en god sak. Det som er farlig når det gjelder meg og Amy, eller egentlig alle jenter generelt er at når de åpner en ny butikk på de nærmeste kjøpesenteret, og de setter 80% av hele butikkens innhold på salg på rundt $2-7, så blir vi fort blakke. Jeg endte opp med 7 topper fra samme butikk, nemlig Rue21! Dette har blitt min favoritt butikk i det siste. Kjøpte også 2 andre topper fra Maurices. Gøy og farlig med salg FØR jul.

Okei, det er vell ok å innrømme (nå) hvorfor jeg har kjøpt så mange sommertopper i desember.. I mars, når vi har "Springbreak", så skal jeg og min kjære super-søster Amy på roadtrip, bare oss to. Vi skal lengre South, til de kritthvite, lange strendene i Florida. Jaa, du leste riktig! Vi stikker til Destin i Florida. Det har seg nemlig sånn at Amy's onkel bor og jobber der nede, så vi skal bo hos han i ei lita uke. Han har en utrolig bra utdannelse, men han gav opp alt det for å gjøre det han virkelig trives med. Så han er den duden som setter ut strandstoler og slår opp parasoller på de fineste og mest eksklusive strendene der nede, hver morgen og hver kveld. Tenk deg å ha en jobb der du får over $100 i tips hver dag? Det hadde vært en god jobb det. Kan ikke vente! Bare oss to jenter, alene. Det kommer til å bli helt konge! Og det er bare 2 og 1/2 mnd til. For et liv sier jeg bare.


I love y'all.

1 kommentar:

  1. Heldiggris!!
    Men velfortjent!!:-)
    Love you <3

    SvarSlett