fredag 18. mai 2012

I made it!

Jeg klarte det. Jeg har fullført mitt skoleår i USA, og jeg kan nå si at jeg har sommerferie. Deeeilig. I går så hadde vi Graduation, og jeg vil nå tro at de fleste av dere vet hva det er (du vet, sånn som på filmer). Tenk, jeg graduated på 17.mai! Utrolig kult. jeg hadde til å med en sånn 17.mai sløyfe-ting under kappa når jeg gikk over scenen i går. Måtte jo feire nasjonaldagen, selv om det ikke helt var slik jeg var vandt til. Vi var over 250 elever som lina opp i alfabetisk rekkefølge (etternavn), og siden jeg er en Thorsland, så var jeg ganske langt bak i rekka, men endelig var det min tur til å gå over scenen, få et diplom, ta rektoren i hånda og si "Tusen takk". Jeg gikk i en super klasse her i Ripley, og jeg kommer til å savne en hel haug av dem. Klassen hadde til og med planlagt en liiiten ting som ingen andre visste om. Etter at sistemann gikk over scenen så kom det et helikopter over oss og slapp ned rundt 90 kg med konfetti, og for en jubel det ble. Rektoren fikk ikke avsluttet talen sin en gang. Jeg storkoste meg vertfall på 17.mai, selv om jeg ikke fikk med meg den fantastisk folkefesten hjemme i Åseral. Men tenk, bare 2 uker igjen nå...



Anna & Me
Mrs. Sharon, min favorittlærer!
WE MADE IT!

Don't be sad that it's over,
be glad that it happened.

Mi talast!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar