torsdag 3. mai 2012

Aloha!

Jeg var som sagt til Hawaii i slutten av mars, og jeg VIL tilbake så fort jeg for sjansen. Hawaii er et utrolig nydelig sted. Fjellene, strendene, gatene, og hyggelige mennesker overalt. Fikk til og med litt farge på den bleke kroppen min, så jeg vil si at turen var en suksess. Jeg reiste med CCI Greenheart, og vi var i alt 19 elever og 2 voksne som reiste. Noe av det jeg fikk oppleve var å møte nye mennesker fra hele verden (Blant annet fra Spania, Brasil, Tyskland, Danmark, Italia, Polen, USA, Norge (<3), Ungarn), snorkling, SURFING, svømme med store skilpadder, bål, kano, shopping, gåturer i fjellet, cruise, dansing. En hel masse rett og slett. Her er noen få bilder fra turen (du finner flere på facebook):









 Marthe, min kjære venn fra Norge (Arendal) :)









































Mahalo (takk) for turen! Love y'all <3

1 kommentar:

  1. Ah.. Kjenner lukten av solvarma sand berre av å sjå på bildene dine!! You lucky thing!!!:)

    SvarSlett