torsdag 5. april 2012

Goo påske addesam!

Se det ja, 1 mnd siden siste innlegg. Da er det på tide med et nytt et. Påsken er her (viss ikke du hadde fått med deg det). Dere der hjemme i Nårgøø er jo så heldige at dere har fått ferie denne uka. Gjett hvem som fortsatt må på skolen? Denne jenta her! Men jeg skal ikke klage. Jeg kom jo nettopp hjem fra Hawaii, så jeg fortjener vell egentlig å gå opp å ned de samme gangene dag ut og dag inn i en uke til(?). Jeg skal jobbe med et Hawaii innlegg så fort jeg kan, I promise. Men ja, som sagt; Påska er her og da er det tid for godteri, påske egg, hyttetur, familie, skiturer, og kvikklunsj. Men siden jeg befinner med på den andre siden av kloden så er det litt vanskelig for meg å gjøre alt det der, når familien min sitter på Smeland, ingen hytte å gå til, og 22,76-29,91*C hver dag. Men godteriet er redda! Heldigvis så har jeg en mamma som kan det å sende pakker i posten. Jeg var jo såå glad siden buksene mine var blitt litt for store etter Hawaii turen, meeeen det er bra mamma kan regulere og holde vekta mi stødig.




I dag så møttes hele familien for å male egg.. å slik endte det opp:






Me and Alex :)

HAPPY EASTER NÅRGØØ! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar