fredag 2. desember 2011

2. Desember..

I dag kan jeg ikke annet enn å smile fra øre til øre. For ca. 20 min siden så ringte det og banket fælt på døren. Jeg gikk for å åpne, så sto postbudet utenfor døren. Hun hadde en pakke som var på ganske god størrelse i armene, og spurte etter Cathrine Thorsland. Det er meg sa jeg, og signerte noen papirer, så ga hun meg pakken, og ønsket meg en god dag videre. Jeg gikk inn på rommet og åpnet pakken med en gang. Inni den store pakken så fant jeg 27 små pakker. MIN EGEN JULEKALENDER! Det lå et brev inni som forklarte at det var ikke bare mamma, pappa og muldyret som hadde ordnet dette. Neida, hele slekten hadde vist hivd med pakker i denne kalenderen. Fytti så velsignet jeg er som så mange flotte mennesker i mitt liv.


Siden pakken kom i dag, og det allerede er 2. Desember så åpnet jeg 3 pakker (en ekstra siden det er 3 ekstra tilsammen). De er alle uten nr så jeg kan velge hvilke pakker jeg vil åpne til de forskjellige dagene. I den første pakken så fikk jeg en jule-CD fra Besta <3. I den andre pakken så fikk jeg godteri, og en engel jeg kan henge opp til pynt. Den engelen var forresten utrolig fin. Og i den tredje pakken så fikk jeg en topp av Mommo og Bestefar. Tusen hjertelig takk for gavene. Kan ikke vente med å åpne resten av kalenderen.




Jeg er vertfall super glad. :-)
GOD JUL ALLE SAMMEN!

1 kommentar:

  1. Så koselig!! :D
    Var forresten herlig å høre stemmen din på lørdag! Savner dæg <3

    SvarSlett