mandag 28. november 2011

The Mighty, Muddy..

... Mississippi River!


I går så tok faren til Amy oss *down to the bottoms* for å se Mississippi River. Jeg har tre ord som jeg kan si om elva å plassen rundt: Gjørmete, flatt, (masse) vann!
Her er noen bilder av gårsdagen min:


I'm standing in the river!!
Jepp, Amy fikk The Mississippi River inn i skoene sine..
Arkansas er rett over dette store jordet.
Neida, denne dagen var helt vindstille! Egentlig ikke.. 
Tro det eller ei, men dette er faktisk et gammelt fengsel. Forestill deg å sitte inni her når det var 40 grader ute, eller -20.. Jepp, Glad jeg slapp unna det!

Haha, jeg må nevne en ting som jeg får høre hele tiden nå.. Okei, noe av det første jeg sa når vi kjørte gjennom dette flate landskapet var: 
"It's so flat! How do you live down here?! It's like we're in Africa... or Denmark!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar